!

Myymälä on auki, tervetuloa ostoksille!

Usein kysytyt kysymykset

Tutustu asiakaspalveluumme saapuneisiin usein kysyttyihin kysymyksiin ja löydä niihin vastaukset tältä sivulta.

Miten rekisteröidyn verkkosivuillenne?

Paina kirjautumissivulla pienellä fonttikoolla olevaa Rekisteröidy-tekstikohtaa ja pääset täyttämään rekisteröitymislomakkeen kentät.

 

Mitkä ovat noutomyymälänne aukioloajat?

Noutomyymälämme on auki maanantaista perjantaihin klo 8-16.

Missä noutomyymälänne sijaitsee?

Helsingin Pitäjänmäessä, osoitteessa Atomitie 5 A 6.krs, 00370 Helsinki.

Mistä kuluttaja voi ostaa tuotteitanne?

Jalkojen itsehoitoon tarkoitettuja tuotteita on saatavilla jalkojenhoidon ammattilaisilta ja apteekeista.

Miksi tuotteissa ei näy hintoja?

Tuotteiden hinnat näkyvät sisäänkirjautuneille.

Haluan palauttaa tilaamani tuotteen / haluan tehdä reklamaation. Kuinka toimin?

Pyydämme olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme p. 09 3405605 tai mills@mills.fi.

 

Mitä maksutapoja verkkokaupassa voi käyttää?

Verkkokaupassa voit maksaa yleisimmillä maksukorteilla sekä verkkopankissa. Uutena yrittäjäasiakkaana viisi ensimmäistä tilausta tulee maksaa etukäteen, jonka jälkeen on mahdollista saada tilaus laskulle.

 

Kuinka paljon toimituskulut ovat tilauksille ja mikä on rahtivapaan tilauksen raja?

Alle 1 kg toimituksissa rahtikustannus on 10,00 € ja yli 1 kg toimituksissa 18,00 €. Toimituskulut sisältävät 24 % arvonlisäveron. Toimituskulut tulevat veloituksetta yli 350 € tilauksiin.

Tein tilauksen verkkokaupassa ja valitsin toimitustavaksi noudon, milloin tuotteet ovat noudettavissa?

Tuotteet ovat noudettavissa samana päivänä, mikä olet tehnyt tilauksen ennen kello kahta.

 

Tein tilauksen verkkokaupassa, millä kuljetusyhtiöllä tilaukseni toimitetaan?

Tilaukset toimitetaan DB Schenkerillä.

Tunnukseni verkkokauppaan eivät toimi, mitä teen?

Käyttäjätunnuksesi verkkokauppaan on sama kuin sähköpostiosoitteesi. Mikäli olet unohtanut salasanasi, voit tilata itsellesi uuden salasanan. Jos sinulla ei ole tunnuksia, rekisteröidy käyttäjäksi. Lähetettyäsi rekisteröitymispyynnön, saat hyväksymisviestin sähköpostiisi ja sen jälkeen tunnuksesi.

 

Miten saan tunnukset verkkokauppaan?

Klikkaa verkkokaupan vasemmasta reunasta ”Rekisteröidy käyttäjäksi” -kohtaa ja täytä tarvittavat tiedot ja lähetä rekisteröitymispyyntö.

 

Laitteeni tarvitsee huoltoa. Onko teillä huoltopalveluja?

Huoltopalvelut toimivat myymälän yhteydessä osoitteessa Atomitie 5 A 6.krs. Huollon puhelinnumero 0400 505 397 ja sähköposti huolto@mills.fi. Lue lisää huoltopalvelustamme täältä.

Asiakaspalvelu ja yrittäjien tuki

Palvelemme asiakkaitamme Pitäjänmäen noutomyymälässä, verkkokaupassa sekä erilaisten koulutusten ja tilaisuuksien kautta. Autamme alan yrittäjiä valitsemaan parhaat työkalut ja tuotteet. Lisäksi tuemme myynninedistämisessä sekä tuotetarpeiden seurannassa.

Olemme avoinna ma-pe klo 8.00-16.00.