Yleisimmät kysymykset ja ongelmatilanteet

Listasimme asiakaspalveluumme kohdistetut yleisimmät kysymykset ja ongelmatilanteet vastauksineen. Mikäli et löydä vastausta alla, olethan yhteydessä: mills@mills.fi tai p. 09 3405605.

TILAUKSIIN KOHDISTUVAT KYSYMYKSET

1. Mitkä ovat noutomyymälänne aukioloajat? Noutomyymälämme on auki maanantaisin, keskiviikkoisin ja perjantaisin kello 9-17 sekä tiistaisin ja torstaisin kello 12-17.


2. Missä noutomyymälänne sijaitsee?
Helsingin Herttoniemessä, Insinöörinkatu 7 A 3krs. Ovet ovat avoinna aukiolojen mukaisesti


3. Mistä kuluttaja voi hankkia tuotteitanne?
Jalkojen itsehoitoon tarkoitettuja tuotteita on saatavilla jalkojenhoidon ammattilaisilta ja apteekeista.


4. Miksi tuotteissa ei näy hintoja?
Tuotteiden hinnat näkyvät, kun verkkokauppaan kirjautuu sisään. Tuotteista on nähtävissä suoraan arvonlisäverolliset hinnat.

5. Haluan palauttaa tilaamani tuotteen, kuinka toimin? Haluan tehdä reklamaation tuotteesta tai tilauksestani.

Pyydämme olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme p. 09 3405605 tai mills@mills.fi.

MAKSUUN KOHDISTUVAT KYSYMYKSET

6. Mitä maksutapoja verkkokaupassa voi käyttää?

Verkkokaupassa voit maksaa yleisimmillä maksukorteilla sekä verkkopankissa. Uutena yrittäjäasiakkaana viisi ensimmäistä tilausta tulee maksaa etukäteen, jonka jälkeen on mahdollista saada tilaus laskulle.

TOIMITUKSIIN KOHDISTUVAT KYSYMYKSET

7. Paljonko on toimituskulut tilauksille ja mikä on rahtiraja?

Alle 1 kg toimituksissa rahtikustannus on 10,00 € ja yli 1 kg toimituksissa 18,00 €. Toimituskulut sisältävät 24 % arvonlisäveron. Toimituskulut tulevat veloituksetta yli 350 € tilauksiin.

8. Tein tilauksen verkkokaupassa ja valitsin toimitustavaksi noudon, milloin tuotteet ovat noudettavissa?Tuotteet ovat noudettavissa samana päivänä, mikä olet tehnyt tilauksen ennen kello kahta.

9. Tein tilauksen verkkokaupassa, millä kuljetusyhtiöllä tilaukseni toimitetaan?
Tilaukset toimitetaan kuljetusyhtiöllä nimeltä DB Schenker.

MILLSIN VERKKOSIVUIHIN KOHDISTUVAT KYSYMYKSET

10.Tunnukset verkkokauppaan eivät toimi, mitä teen? En pääse kirjautumaan verkkokauppaan, mitä teen?Käyttäjätunnuksesi verkkokauppaan on sama kuin sähköpostiosoitteesi. Mikäli olet unohtanut salasanasi, voit tilata itsellesi uuden salasanan. Jos sinulla ei ole tunnuksia, rekisteröidy käyttäjäksi. Lähetettyäsi rekisteröitymispyynnön, saat hyväksymisviestin sähköpostiisi ja sen jälkeen tunnuksesi.


11. Miten saan tunnukset verkkokauppaan?
Klikkaa verkkokaupan vasemmasta reunasta ”Rekisteröidy käyttäjäksi” -kohtaa ja täytä tarvittavat tiedot ja lähetä rekisteröitymispyyntö.

12. Miten pääsen Ammattilaiset tai toisella nimellä Koulutussivustolle?
Klikkaa itse osoitteeseen: www.ammattilaiset.mills.fi. Kirjaudu sisään omilla tunnuksilla tai uutena käyttäjänä rekisteröidy sivuille. Suosittelemme luomaan samat tunnukset kuin Millsin verkkokauppaan.

MUUT KYSYMYKSET

13. Laitteeni tarvitsee huoltoa, onko teillä huoltopalveluja? Huoltopalvelut toimivat osoitteessa Insinöörinkatu 7 A 3.krs. Huollon puhelinnumero 0400 505 397 ja sähköposti huolto@mills.fi.